Miałam jeszcze ciuchy aby się przebrać więc poszłam w jakieś krzaki:
-Tylko nie patrz! - powiedziałam łagodnie, lecz stanowczo
-Dobra, dobra tylko szybko, bo odjadą bez nas!
-Ok! - po 2 min wyszłam i James zrobił mi jeszcze 3 zdjęcia :
Później zmieniliśmy się, ja robiłam zdjęcia jemu. Zrobiłam parę w ubraniach i parę bez nich, kiedy skończyliśmy pobiegliśmy do autobusu i oglądaliśmy zdj.
Spodobały nam się, więc James wyciągnął swojego laptopa i wrzuciliśmy je na Facebook'a. Reszta drogi minęła nam nawet spokojnie. Gdy dotarliśmy do hotelu, pani Green robiła listę kto z kim będzie w pokoju. Udało nam się zdobyć dwuosobowy pokój, dostaliśmy klucze i poszliśmy się rozpakować. Kiedy skończyliśmy się rozpakowywać, ktoś zapukał do drzwi. To była pani Green, powiedział nam, że za 30 min. na dole będzie potańcówka i żebyśmy się przygotowali. Gdy poszła, ja szybko ubrałam się i wyglądałam tak(bez czapki):
James nie przebierał się tylko poszedł się odwietrzyć i wyszliśmy. Gdy dotarliśmy już na miejsce zabawa trwała w najlepsze. Kiedy Josh ( kolega Jamesa) nas zobaczył podszedł do DJ i coś mu szepnął na ucho. W tym czasie my zaczęliśmy tańczyć, lecz nagle piosenka się urwała i zaczęła lecieć ballada. James popatrzył się na Josha i ten puścił mu oczko. Tańczyliśmy, to był mój pierwszy w życiu taniec z chłopakiem do ballady. po zabawie, wszyscy się rozeszli do swoich pokoi, my również. Pierwsza byłam ja w kolejce do łazienki, wzięłam prysznic, umyłam zęby, przebrałam się w piżamę i wyszłam z łazienki. Później wszedł James, wyszedł po 10 min. Ja już spałam, poczułam jak pocałował mnie delikatnie w policzek i też poszedł spać.
Na następny dzień mieliśmy iść do muzeum. Od samego rana maiłam głupawkę, więc nie obyło ise bez dziwnych zdjęć. Oto one, to zdjęcia z całego dnia:
____________________________________________________________________
Wiem, że większość tego rozdziału to zdjęcia, ale znalazłam je i jakoś nie mogłam się powstrzymać aby ich nie dodać! XD Znając życie to jeszcze sobie poczekacie na kolejny rozdział, bo Patrycja.. to Patrycja! XD hehe też Cię kocham Patki! hehe XD


















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz